&noscript=1"/>
0Product(en)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

x

Product was successfully added to your shopping cart.

Meest gestelde vragen

Vragen over onze producten of diensten? Kijk naar onze meeste gestelde vragen en vindt uw antwoord. Staat uw vraag er niet tussen, mail dan naar webshop@bonnewits.nl of bel ons op 010-511 67 69.


 

BESTELLEN

  • Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?

Ja, U ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.

  • Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?

De prijzen die vermeld worden zijn exclusief BTW.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling is geaccepteerd?

Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Bonnewits Horeca, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.

  • Ik heb geen ontvangstbevestiging of orderbevestiging ontvangen per e-mail, wat moet ik doen?

Controleer uw SPAM inbox, mocht u de bevestiging hier ook niet vinden dan kunt u het beste contact met ons opnemen.

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

U kunt ons altijd mailen of bellen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen, vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden. In enkele gevallen is dit nog mogelijk.


 

VERZENDING

  • Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van Bonnewits Horeca worden geleverd door het transportmaatschappij TransMission - Bode Scholten BV

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Onze webshop verzorgt dagelijks zendingen door het gehele land. Pakketten worden verzonden op de maandag, woensdag en vrijdag. De actuele levertijd staat weergeven bij het desbetreffende product. Als u ervoor heeft gekozen om uw bestelling op te halen in onze showroom dan kunt u het beste telefonisch of per mail contact met ons opnemen wanneer u uw bestelling wilt komen ophalen zodat wij uw bestelling kunnen klaarzetten.

  • Kan ik een bestelling laten verzenden naar een buitenlands adres?

Het is niet mogelijk om een bestelling te laten bezorgen in het buitenland via onze webshop. U kunt het beste telefonisch of per mail contact opnemen voor een prijsopgaaf voor de geldende verzendtarieven.


 

BEZORGING

  • Hoeveel wordt er in rekening gebracht voor de verzending?

Verzendkosten voor bestellingen onder de €499,- exclusief BTW binnen Nederland bedragen €17,50 per bestelling, bestellingen boven de €500,- worden kosteloos verzonden, voor de Waddeneilanden gelden andere tarieven.

  • Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de optie om een ander afleveradres op te geven, afwijkend van het factuuradres.


 

BETALEN

  • Hoe kan ik betalen?

Welke methode u ook kiest, u betaald altijd veilig:

IDeal: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
Creditcard: met Mastercard of Visa
Contant: indien u de optie ''afhalen in onze showroom'' selecteert kunt u pinnen of contant betalen bij het afhalen.

  • Is het veilig om te betalen op de webshop?

Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding via onze betalingsprovider Buckaroo. De SSL software van Buckaroo zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. 

  • Kan ik ook apparatuur leasen bij Bonnewits?

Via onze webshop is dit momenteel nog niet mogelijk maar u kunt dit wel per e-mail aanvragen, lees verder over operational leasen bij Bonnewits Horeca op onze lease pagina.


Helaas kunnen niet alle vragen aan bod komen op deze pagina. Mocht u nog overige vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen via het contactformulier.