&noscript=1"/>
0Product(en)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

x

Product was successfully added to your shopping cart.

SERVICE AANVRAAG

Een deel van ons succes hebben we te danken aan onze eigen technische dienst.
Na een storingsmelding wordt er direct gekeken naar de urgentie van de storing zodat iedere klant zo snel mogelijk wordt geholpen.
Bij urgente storingen is er altijd binnen 24 uur een servicemonteur geweest.

Bij problemen kunt u de volgende punten nalopen:

  • Zit de stekker in het stopcontact?
  • Is de stroomvoorziening in orde? U kunt eventueel zekeringen vervangen. Zorg hierbij wel altijd dat de hoofdschakelaar uit staat!
  • Is er geen verstopping of vuilophoping in de afvoer?
  • Is de condensor vrij van vuil?
  • Staat uw koeling in een ontdooicyclus?
  • Zit er eventueel een resetknop op het apparaat?

Mochten bovenstaande punten uw storing niet verholpen hebben meld dan uw storing nu direct online middels onderstaand formulier.



Contact Omschrijving

0201 203 2032

0201 203 2032

201-123-3922

302-123-3928

porto@gmail.com

porto@portotemplate.com

porto_skype

proto_template


ONZE SERVICES

De Technische Dienst

Houdt zich hoofdzakelijk bezig met onderhoud, reparatie en service van grootkeukenapparatuur.

Installatie en service

Voor installatie en service beschikken wij over eigen servicemonteurs. Voor service en installatie buiten de regio hebben wij met meerdere service verlenende bedrijven samenwerkingsovereenkomsten afgesloten.

Reparatie

Onze servicemonteurs zijn getraind om alle voorkomende storingen in grootkeukenapparatuur te verhelpen. Zij zijn gespecialiseerd in het repareren van alle merken grootkeukenapparatuur. Onze monteurs hebben een breed scala aan onderdelen in hun auto’s liggen. Mochten ze iets niet bij zich hebben, dan kunnen ze terugvallen op ons magazijn. Specifieke onderdelen die besteld moeten worden, hebben we dankzij een goed logistiek netwerk snel in huis.

Service

Service is een onderdeel van Bonnewits Horeca waarmee we naam hebben opgebouwd.

Onderhoud

Het is mogelijk om bij Bonnewits Horeca een onderhoudscontract af te sluiten voor uw keuken. Dit houdt in dat wij één of twee keer per jaar langskomen om uw grootkeukenapparatuur te controleren. Voordat u een onderhoudscontract bij ons afsluit wordt er een inventarisatie van de aanwezige apparatuur gemaakt. Op basis hiervan ontvangt u een offerte. Vervolgens wordt er, specifiek voor uw apparatuur, een checklist gemaakt die wij hanteren bij het onderhoud. Alle reparaties en/of storingen worden bij ons geregistreerd, zodat wij een historie opbouwen.

Hierdoor kunnen wij u dan ook altijd een goed advies geven of een apparaat nog onderhoud en reparatie nodig heeft of dat het misschien verstandig is om een apparaat te vervangen. Ervaring leert dat bij keukens, waar regelmatig preventief onderhoud wordt gepleegd, de storingsmeldingen teruglopen.

 

Service bij Bonnewits Horeca betekent:

• Veiligheid
• Betrouwbaarheid
• Duurzaamheid


Onze Berkel snijmachine onderdelen vindt u HIER